Nie tylko dla wielbicieli słodyczy, ale dla wszystkich ceniących sobie smaczną i niedrogą kuchnię. Czemu więc "Kuchnia w czekoladzie"?
To właśnie ciemna i biała czekolada są dominującymi kolorami w moim królestwie, do którego Was zapraszam:)

środa, 10 lutego 2016

Dorsz pod cebulowo- serową pierzynką

Pomysł na takie przygotowanie dorsza pojawił się w mojej głowie dopiero w momencie kiedy miałam szykować obiad. Biorąc pod uwagę składniki jakie mam w lodówce postanowiłam, że nie będzie "tradycyjny" czyli panierowany.


Składniki:

Dla dwóch osób:
1 duży płat brzuszka z dorsza
2 łyżki chrzanu ostrego
4 łyżki zapiekanej cebulki
100g wędzonego sera
sól morska, pieprz kolorowy
kilka kropel soku z cytryny
1 gałązka rozmarynu
2 ząbki czosnku


Sposób przygotowania:

Rybkę delikatnie solimy i posypujemy kolorowym pieprzem. Skrapiamy kilkoma kroplami soku z cytryny i smarujemy chrzanem. Posypujemy prażoną cebulką, a na wierzch ścieramy wędzony ser. Układamy gałązkę rozmarynu oraz ząbki czosnku i zawijamy całość w folię aluminiową. Pieczemy w temp. 170st C. 25 minut, po czym otwieramy, usuwamy delikatnie nadmiar wody, rozmaryn oraz czosnek i ponownie wkładamy do piekarnika przekręcając pokrętło na tryb górnego grillowania/ opiekania. Po ok 10 minutach rybka jest gotowa. 


 Może przygotujecie ją na dzisiejszy obiad?



2 komentarze:

Będzie mi miło jeśli zostawisz słowo od siebie, pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z linkami, lądują w spamie ;)

Pamiętaj także, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publikację jego jak i Twojego Nicku na tej stronie.