Nie tylko dla wielbicieli słodyczy, ale dla wszystkich ceniących sobie smaczną i niedrogą kuchnię. Czemu więc "Kuchnia w czekoladzie"?
To właśnie ciemna i biała czekolada są dominującymi kolorami w moim królestwie, do którego Was zapraszam:)

środa, 6 lipca 2016

Koktajl owocowo- miętowy

Już od jakiegoś czasu przygotowuję sobie w domu różne koktajle, które z przyjemnością popijam popołudniami lub wieczorem, kiedy nie mam już ochoty na "cięższą" kolację. 
Dzięki temu dostarczam organizmowi witamin i minerałów, których potrzebuje przecież każdy. 
Zdecydowanie lepiej wypić mi taką mieszankę owoców, niż jeść je po sztuce ;)

Mam tylko nadzieję, że mój blender jeszcze chwilę pociągnie, bo ostatnio coś wspominał o L4 :D


Składniki:

Na 2 koktajle
1/2 banana
ok 350g jogurtu naturalnego
2 śliwki "morelki"
3 łyżki ziaren granatu
2 garści malin
2 łyżki syropu miętowego
3 gałązki świeżej mięty 


Sposób przygotowania:

W misie blendera umieszczamy 1/2 jogurtu, pokrojony na małe cząstki banan oraz ćwiartki śliwek morelek. Miksujemy i przelewamy do szklanek. Syrop oraz liście mięty, maliny oraz ziarenka granatu miksujemy z pozostałym jogurtem do uzyskania gładkiej konsystencji. Uzupełniamy szklanki do pełna przygotowanym koktajlem. Ozdabiamy świeżą miętą oraz owocem granatu i maliny. Pijemy schłodzone.  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli zostawisz słowo od siebie, pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z linkami, lądują w spamie ;)

Pamiętaj także, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publikację jego jak i Twojego Nicku na tej stronie.