Nie tylko dla wielbicieli słodyczy, ale dla wszystkich ceniących sobie smaczną i niedrogą kuchnię. Czemu więc "Kuchnia w czekoladzie"?
To właśnie ciemna i biała czekolada są dominującymi kolorami w moim królestwie, do którego Was zapraszam:)

wtorek, 5 listopada 2019

Chipsy z jarmużu

Do jarmużu nie byłam przekonana całe lata. Zmieniło się to dopiero kiedy dostałam sadzonkę, posadziłam, a później przygotowałam lody ;) To był taki przełom... Teraz jarmuż dodaję do koktajli, sałatek, ale przede wszystkim lubię upieczony jako dodatek do obiadu lub przekąskę. 


Składniki:

100g świeżego jarmużu
2 łyżki oliwy z oliwek
Sól morska do smaku

Sposób przygotowania:

Liście jarmużu myjemy i odrywamy od zgrubiałej łodyżki. Osuszamy delikatnie papierowym ręcznikiem, a następnie mieszamy delikatnie z oliwą i świeżo mieloną solą (lepiej nie przesadzić z jej ilością J). Małe kawałki jarmużu układamy na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia w niewielkich odstępach. Wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 190⁰C na 10 minut. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli zostawisz słowo od siebie, pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z linkami, lądują w spamie ;)

Pamiętaj także, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publikację jego jak i Twojego Nicku na tej stronie.