Nie tylko dla wielbicieli słodyczy, ale dla wszystkich ceniących sobie smaczną i niedrogą kuchnię. Czemu więc "Kuchnia w czekoladzie"?
To właśnie ciemna i biała czekolada są dominującymi kolorami w moim królestwie, do którego Was zapraszam:)

niedziela, 29 maja 2016

Grillowana pierś z morelami

W porównaniu do mojego Męża- ja zawsze lubiłam połączenie mięsa z owocami. Postanowiłam więc na grilla przygotować dla siebie porcję kurczaka z suszonymi morelami.


Składniki:

1 pierś z kurczaka
ok 8 suszonych moreli
sól, pieprz do smaku
1 łyżka oliwy z oliwek                                                                                                                    


Sposób przygotowania: 

Umytą i osuszoną pierś z kurczaka oprószamy delikatnie solą i pieprzem, a następnie nacinamy w 3 miejscach po skosie. Suszone morele drobno siekamy i napełniamy nimi nacięcia. Pierś układamy na kawałku folii aluminiowej i polewamy oliwą z oliwek. Zawijamy sreberko i pozostawiamy na ok godzinę w lodówce. Pierś grillujemy najpierw przez ok 30 minut w folii, a następnie przekładamy na 10 minut na ruszt, oczywiście owocami do góry. Podajemy na ciepło.


2 komentarze:

Będzie mi miło jeśli zostawisz słowo od siebie, pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z linkami, lądują w spamie ;)

Pamiętaj także, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publikację jego jak i Twojego Nicku na tej stronie.