Nie tylko dla wielbicieli słodyczy, ale dla wszystkich ceniących sobie smaczną i niedrogą kuchnię. Czemu więc "Kuchnia w czekoladzie"?
To właśnie ciemna i biała czekolada są dominującymi kolorami w moim królestwie, do którego Was zapraszam:)

poniedziałek, 12 grudnia 2016

Kawa śmietankowo- karmelowa

Mówiłam Wam kiedyś, że tak mi się spodobało "kombinowanie" z kawą zbożową Inką na konkurs, że mimo iż nie mam już możliwości wzięcia udziału w nim, bo wyczerpałam swój limit, to z Wami z przyjemnością się podzielę kolejnym pomysłem na kawę pyszną, delikatną, iście kremową.
W taka pogodę jak dziś polecam zrobić kawkę, zakopać się w łóżku z ulubioną książką i nie patrzeć za okno 😜 Gorzej jak ktoś nie ma takiej możliwości, ale na pocieszenie powiem że mi z tych "przyjemności" też tylko kawa została 😆


Składniki:

3 łyżeczki kawy zbożowej karmelowej
150ml wody
1 banan
3 łyżeczki syropu klonowego
1 mały kubek śmietanki 30%


Sposób przygotowania:

Odmierzoną ilość kawy zalewamy zagotowaną, ale nie wrzącą wodą. Schładzamy i miksujemy wraz z bananem i syropem klonowym. Dolewamy 1/3 śmietanki i ubijamy by delikatnie napowietrzyć. Ubijamy także pozostałą część śmietanki, ale nie na sztywny krem, tylko tak, by konsystencja była zbliżona do naszej kawy. Obie warstwy nakładamy naprzemiennie do szklanki, aż do całkowitego ich wykorzystania. 



5 komentarzy:

  1. Jest to chyba przepis na kawę, który najczęściej wykonuję ponieważ jest prosty i jednocześnie bardzo smaczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zarówno śmietankę jak i karmel więc tem przepis na kawę jest jakby stworzony dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Picie kawy to mój poranny rytuał. Dzięki niej mam więcej energii na cały dzień.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz słowo od siebie, pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z linkami, lądują w spamie ;)

Pamiętaj także, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publikację jego jak i Twojego Nicku na tej stronie.