Nie tylko dla wielbicieli słodyczy, ale dla wszystkich ceniących sobie smaczną i niedrogą kuchnię. Czemu więc "Kuchnia w czekoladzie"?
To właśnie ciemna i biała czekolada są dominującymi kolorami w moim królestwie, do którego Was zapraszam:)

czwartek, 19 lipca 2018

Sos miodowo musztardowy

Wiele razy gościł w moim domu, ale jakoś nigdy nie pomyślałam, by podzielić się nim z Wami. Chyba wydał mi się zbyt prosty, oczywisty i znany każdemu.
Tymczasem po dodaniu zdjęcia na jedną z grup na Fb, napisały do mnie dwie kobiety o przepis. Ja wiem, że to nie dużo, ale dało mi do myślenia, że na pewno jest więcej takich osób, które nie mają pojęcia jak go przygotować! 
A jest naprawdę prosty i potrafi odmienić niejedną sałatkę i danie mięsne. Ja użyłam go jako dresingu do sałatki, ale pomysłów i sposobów na wykorzystanie go jest naprawdę wiele. 


 
Składniki na ok 200ml sosu:
 
3 pełne łyżki płynnego miodu
¼ szklanki musztardy Dijon
1 łyżka octu z białego wina
2 łyżki jogurtu naturalnego
2 łyżki oliwy z oliwek
½ łyżeczki tartego chrzanu
Szczypta soli
Świeżo mielony pieprz do smaku

Sposób przygotowania:

Miód, musztardę, ocet oraz jogurt mieszamy ze sobą do uzyskania kremowej konsystencji. Powoli dodajemy oliwę cały czas mieszając. Na końcu łączymy z chrzanem i doprawiamy do smaku solą oraz pieprzem. Podajemy do zielonych sałatek lub pieczonych mięs.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli zostawisz słowo od siebie, pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z linkami, lądują w spamie ;)

Pamiętaj także, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publikację jego jak i Twojego Nicku na tej stronie.