Nie tylko dla wielbicieli słodyczy, ale dla wszystkich ceniących sobie smaczną i niedrogą kuchnię. Czemu więc "Kuchnia w czekoladzie"?
To właśnie ciemna i biała czekolada są dominującymi kolorami w moim królestwie, do którego Was zapraszam:)

sobota, 21 maja 2016

Sałatka do mięs z grilla

Taką sałatkę przygotowałam jakiś czas temu, kiedy jeszcze dane było mi zjeść kawałek grillowanej kiełbaski i oczywiście pomarańcze. Pierwszy raz skusiłam się na takie połączenie i miałam obawy czy nam posmakuje, ale niepotrzebnie.



Składniki:

1 opakowanie dowolnej mieszanki sałat
1 mała, słodka pomarańcza
1/2 sera sałatkowego półtłustego
2 garści suszonej żurawiny
ok 10 sztuk pomidorków koktajlowych
ok 3 łyżki sosu balsamicznego o smaku pomarańczowym

Sposób przygotowania:

Mieszankę sałat przekładamy do szerokiego ale płaskiego naczynia, na wierzch układamy pomidorki koktajlowe przekrojone na pół, cząsteczki pomarańczy- bez białej błony, żurawinę oraz pokrojony w kostkę ser. Delikatnie mieszamy i polewamy po wierzchu sosem balsamicznym. 



Sałatkę najlepiej przygotować tuż przed podaniem. Jeśli chcemy- możemy przygotować ją wcześniej, ale nie mieszać- zrobić to dopiero przed podaniem i wtedy polać sosem.

Sałatkę możemy ewentualnie doprawić pieprzem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli zostawisz słowo od siebie, pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z linkami, lądują w spamie ;)

Pamiętaj także, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publikację jego jak i Twojego Nicku na tej stronie.