Nie tylko dla wielbicieli słodyczy, ale dla wszystkich ceniących sobie smaczną i niedrogą kuchnię. Czemu więc "Kuchnia w czekoladzie"?
To właśnie ciemna i biała czekolada są dominującymi kolorami w moim królestwie, do którego Was zapraszam:)

środa, 28 grudnia 2016

Ekspresowa sałatka z szynką i ananasem

Kochani jak po świętach? Macie miejsce na kolejne smakołyki czy póki co nie chcecie patrzeć na jedzenie...?? 
Jak część z Was wie z fp bloga- tuż przed świętami posłuszeństwa odmówił mój komputer. Milczy do teraz, więc mój dostęp jest mocno ograniczony. A szkoda, bo mam dla Was kilka nowości 😋, na które teraz cierpliwie będziecie musieć poczekać. Pierwszą z nich jest sałatka- choć pewnie niektórym znana- z ananasem i szynką, a delikatnej pikantności nadaje jej por. Sprawdźcie przepis, być może nada się na Wasze Sylwestrowe domówki...??
Jeszcze jedno 😌 Pewnie nie każdy ma dostęp do Fb, więc wypada poinformować Was też tutaj, że do 3 stycznia włącznie czekam na zdjęcia potraw przygotowanych z moich zbiorów. Z pośród nadesłanych wylosuję jedną osobę, która otrzyma ode mnie upominek- w tyg będziecie mogli zobaczyć go na zdjęciu 😀 Na zgłoszenia czekam pod postem konkursowym tutaj, możecie je także nadesłać na maila kuchniawczekoladzie@poczta.fm wraz z imieniem i nazwiskiem. Liczę na Was Kochani 😍


Składniki:

1 duży por
40 dkg szynki konserwowej
6 jajek
1 puszka kukurydzy
1 puszka ananasa
kilka łyżek majonezu
sól, pieprz


Sposób przygotowania:

Ananasa odsączamy z soku i kroimy na mniejsze kawałki. Szynkę i jajka ugotowane na twardo kroimy w kostkę. Dodajemy także posiekanego w pół talarki pora oraz kukurydzę odsączoną z zalewy. Całość łączymy z majonezem i doprawiamy solą oraz pieprzem.

 

4 komentarze:

  1. Jako że uwielbiam sałatki, tę też niedługo zrobię. Może to dziwne, ale w mojej rodzinie nie jada się za bardzo ananasa, więc jeszcze takiej sałatki nie jadłam, warto spróbować, skoro jest taka ekspresowa :D.

    Morriganowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na poświąteczny okres, powiadasz? ;> Hm, ja to bym się chętnie skusiła, ale moi niezbyt przepadają za słodkim smakiem ananasa w takich potrawach. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszna klasyka :) ja robiłam na święta podobną tylko z selerem

    OdpowiedzUsuń
  4. ta sałatka jest mega PYSZNA. POLECAM!!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz słowo od siebie, pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z linkami, lądują w spamie ;)

Pamiętaj także, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publikację jego jak i Twojego Nicku na tej stronie.