Nie tylko dla wielbicieli słodyczy, ale dla wszystkich ceniących sobie smaczną i niedrogą kuchnię. Czemu więc "Kuchnia w czekoladzie"?
To właśnie ciemna i biała czekolada są dominującymi kolorami w moim królestwie, do którego Was zapraszam:)

niedziela, 29 grudnia 2019

Ekspresowa sałatka z wędzonymi udkami

Wpadam do Was tak na szybko z sałatką, którą przygotowałam na święta. Prosta i z zaledwie kilku składników, ale podbiła serce mojego mięsożernego Męża, więc nie sposób jej tutaj nie opublikować. Przepis podała mi koleżanka z pracy mojego ślubnego i zapewniała, że jest bardzo dobra, ale sami nie spodziewaliśmy się, że aż tak ;) Łapcie przepis, bo sylwestrowa noc tuż tuż!



Składniki:

4 wędzone udka z kurczaka
2 cebule
1 puszka kukurydzy
2 pęczki szczypiorku
Majonez
Do smaku odrobina soli i pieprzu

Sposób przygotowania:

Udka obieramy i kroimy w niezbyt drobną kostkę. Cebulę obieramy i drobno siekamy, możemy w tym celu użyć elektrycznego siekacza. Kukurydzę przelewamy wodą do momentu aż nie będzie mętna, odcedzamy. Szczypiorek drobno siekamy nożem. Wszystkie składniki łączymy z majonezem, pamiętając, by nie dać go zbyt dużo. Składniki mają być w nim tylko delikatnie obtoczone, a nie „pływać”. Doprawiamy ewentualnie solą i pieprzem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli zostawisz słowo od siebie, pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z linkami, lądują w spamie ;)

Pamiętaj także, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publikację jego jak i Twojego Nicku na tej stronie.