Nie tylko dla wielbicieli słodyczy, ale dla wszystkich ceniących sobie smaczną i niedrogą kuchnię. Czemu więc "Kuchnia w czekoladzie"?
To właśnie ciemna i biała czekolada są dominującymi kolorami w moim królestwie, do którego Was zapraszam:)

wtorek, 5 maja 2015

Hiszpańskie gazpacho truskawkowe

Naszło mnie kiedyś, mając truskawki w zamrażarce, by troszkę pokombinować. W internecie znalazłam przepis i nie zawahałam się go użyć :) Wyszło smacznie i syto. Może spróbujecie?
Dodam, że przegryzałam je extra cienkimi waflami solonymi Good Food :)




Składniki:


Na 2 porcje:
40dkg świeżych lub rozmrożonych wcześniej truskawek
2 kromki chleba
1/2 szklanki letniej wody
kilka liści świeżej mięty
1 mały ogórek
1/3 papryki zielonej
1 mały ząbek czosnku
2 łyżki oliwy z oliwek


Sposób przygotowania:

Chleb drobimy i zalewamy wodą. Jak namoknie przekładamy do wysokiego naczynia bądź blendera kielichowego. Dodajemy truskawki, obrany i pokrojony na mniejsze kawałki ogórek, pozbawioną nasion paprykę oraz czosnek, miętę i oliwę. Wszystko razem miksujemy na gładką masą, przelewamy do szklanek i podajemy schłodzone.

1 komentarz:

Będzie mi miło jeśli zostawisz słowo od siebie, pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z linkami, lądują w spamie ;)

Pamiętaj także, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publikację jego jak i Twojego Nicku na tej stronie.