Nie tylko dla wielbicieli słodyczy, ale dla wszystkich ceniących sobie smaczną i niedrogą kuchnię. Czemu więc "Kuchnia w czekoladzie"?
To właśnie ciemna i biała czekolada są dominującymi kolorami w moim królestwie, do którego Was zapraszam:)

piątek, 1 kwietnia 2016

Placki ziemniaczane z ziarnami

Zrobiłam je już jakiś czas temu, ale gdzieś przy tych świętach wypadło mi, by się nimi podzielić. Niby takie zwykłe, ale dodatek uprażonych nasion nie dość, że daje nam inny, ciekawy aromat, to jeszcze fajnie chrupie w trakcie jedzenia. Ja jadłam je z kwaśną śmietaną, ale dodatkiem może być też surówka bądź gulasz. Co kto lubi ;)


Składniki:

10 dużych ziemniaków
1 duża cebula
1 duże lub 2 małe jajka
5-6 łyżek mąki pszennej luksusowej Młynomag
30g pestek dyni
30g pestek słonecznika
sól, pieprz
olej do smażenia


Sposób przygotowania:

Ziemniaki obrać, umyć i zetrzeć na tarce do nich przeznaczonej. Możemy również posłużyć się robotem kuchennym z możliwością tarcia warzyw. Do masy ziemniaczanej dodajemy drobniutko posiekana cebulę (możemy ją również zetrzeć), jajko, mąkę, uprażone na małym ogniu bez tłuszczu ziarna i doprawiamy do smaku solą i pieprzem. Mieszamy. Na rozgrzany olej nakładamy porcję ciasta i smażymy z dwóch stron na złoty kolor. 


Podajemy ze śmietaną, gulaszem lub surówką.


http://www.mlynomag.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli zostawisz słowo od siebie, pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z linkami, lądują w spamie ;)

Pamiętaj także, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publikację jego jak i Twojego Nicku na tej stronie.