Nie tylko dla wielbicieli słodyczy, ale dla wszystkich ceniących sobie smaczną i niedrogą kuchnię. Czemu więc "Kuchnia w czekoladzie"?
To właśnie ciemna i biała czekolada są dominującymi kolorami w moim królestwie, do którego Was zapraszam:)

sobota, 13 lutego 2016

Galeria Cuda Świata

Pamiętacie, jak jakiś czas temu zapraszałam Was do polubienia pewnej strony ze skorupkami na fb?
W końcu udało mi się podjechać i przekonać się osobiście jakie cuda skrywa owa galeria, a moja kuchnia wzbogaciła się o kolejną, jakże unikatową i niecodzienną deseczkę :)


 O tym, że to wzór cebulowy dowiedziałam się już na miejscu. Nigdy jakoś do tego nie przywiązywałam uwagi. Ceramiczna podstawa z miejscem na drewnianą deseczkę sprawdzi się nie tylko do zdjęć, choć zapewne do nich najbardziej, bo bałabym się że podczas codziennego użytku gdzieś mi spadnie lub ktoś (czyt. Oluś) jej w tym pomoże :)
Poza tym dzięki temu, że składa się z dwóch elementów, to zawsze ten jeden można wymienić gdyby uległ zbytniemu zniszczeniu. 

Kto ma niedaleko zachęcam do osobistej wycieczki, by przekonać się ile pięknych rzeczy skrywają mury gorlickiego budynku znajdującego się tuż przy Dworcu PKS. 
Kto na taką nie może sobie pozwolić, to część (bo w rzeczywistości jest tego mnóstwo, a drugie tyle ponoć w prywatnym domu) możecie zobaczyć na Allegro, gdzie Ania wystawia swoje skorupki pod nazwą nannette1987 
Ja już dostałam zaproszenie na nową dostawę, która będzie we wtorek i jak tylko uda się gdzieś zostawić Męża (który kompletnie nie rozumie jak można stać 5 minut i zachwycać się talerzykiem), to na pewno tam zajrzę :) 

Tych, którzy jeszcze nie zdążyli zapoznać się z Anią na fb- serdecznie zapraszam do polubienia fp Galerii znajdującego się pod linkiem: https://www.facebook.com/galeria.cudaswiata/ oraz na jej aukcje :)



https://www.facebook.com/galeria.cudaswiata/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli zostawisz słowo od siebie, pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z linkami, lądują w spamie ;)

Pamiętaj także, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publikację jego jak i Twojego Nicku na tej stronie.