Nie tylko dla wielbicieli słodyczy, ale dla wszystkich ceniących sobie smaczną i niedrogą kuchnię. Czemu więc "Kuchnia w czekoladzie"?
To właśnie ciemna i biała czekolada są dominującymi kolorami w moim królestwie, do którego Was zapraszam:)

poniedziałek, 1 lutego 2016

Łososiowo- chrzanowa pasta kanapkowa

Jeśli lubicie sobie czasem po dogadzać i przygotować na śniadanie coś innego niż pospolitą kanapkę z plasterkiem szynki czy sera, to ja Wam polecam taką pastę. Użyłam jej nie tylko do kanapek, ale także do nadziewania połówek białek- ugotowanych oczywiście. W jednym i drugim wydaniu smakuje super, choć ja to akurat rybna nie jestem :) Tutaj tego łososia zbyt mocno nie czuć, a chrzan dodatkowo robi swoją robotę, więc zajadałam się nią bez kręcenia nosem.


Składniki:

6 ugotowanych żółtek jaj
1 łyżka chrzanu tartego ostrego
100g wędzonego łososia
3 łyżki majonezu
1 łyżka musztardy stołowej
3 duże rzodkiewki
2 łyżki posiekanej natki pietruszki
sól, pieprz do smaku
ewentualnie- drobno posiekane białka jaj


Sposób przygotowania:

Ugotowane żółtka przepuszczamy przez sitko. Dodajemy tarty chrzan, drobno posiekanego wędzonego łososia, posiekaną rzodkiewkę oraz pietruszkę. Mieszamy wraz z musztardą i majonezem, doprawiamy do smaku (użyłam tylko małej ilości soli). Podajemy ze świeżym pieczywem lub napełniamy pastą połówki białek.  


3 komentarze:

  1. A co z białkami jaj? Do kosza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimie, tak jak napisałam drobno posiekane można dodać do pasty, ewentualnie napełnić pastą owe białka ;) I tak jej zostanie na kanapki- taka prawda :)

      Usuń
  2. Zapowiada się pysznie i na pewno spróbuję! A czy mogę po prostu dać 4 jajka tylko, że całe? ;-) Pozdrawiam serdecznie! Często korzystam z Pani super przepisów! :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz słowo od siebie, pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z linkami, lądują w spamie ;)

Pamiętaj także, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publikację jego jak i Twojego Nicku na tej stronie.