Nie tylko dla wielbicieli słodyczy, ale dla wszystkich ceniących sobie smaczną i niedrogą kuchnię. Czemu więc "Kuchnia w czekoladzie"?
To właśnie ciemna i biała czekolada są dominującymi kolorami w moim królestwie, do którego Was zapraszam:)

sobota, 23 czerwca 2018

Sernikobrownie z malinami

Dzisiejszy dzień miał być w końcu jednym z dwóch spędzonych bez dzieci. W Łodzi trwa Festiwal See Blogers, na który wielką ochotę miałam jechać. Niestety, najpierw Mąż przyszedł z informacją, że wolnego nie dostanie, a teraz... teraz to i ja się rozchorowałam, więc z podróżowania i tak nic by nie było. Mam nadzieję, że przyszły rok w końcu się uda, choć to odległe czasy i lepiej nie planować.
W zamian za to, by umilić sobie jakoś ten smętny, deszczowy dzień przygotowałam pyszne, czekoladowo serowe ciacho z owocami. Bo przecież nic tak nie poprawia humoru jak czekolada, prawda?
Uwielbiam ten czas, kiedy świeże owoce są na wyciągnięcie ręki. W deserach smakują mi ogromnie i już wiem, że w tym roku prócz truskawek muszę zamrozić także maliny.
Częstujcie się, zapraszam ;)


 
Składniki na blaszkę 19x28cm
 
Brownie:
100g czekolady deserowej
150g cukru
60g masła
2 jajka
Szczypta soli
½ łyżeczki proszku do pieczenia
100g mąki pszennej tortowej

Masa serowa:
3 jajka
500g twarogu
100g cukru
2 łyżki mąki ziemniaczanej
100g masła w temp. pokojowej

Dodatkowo:
100g malin
1 tabliczka białej czekolady

Sposób przygotowania

Brownie:
Czekoladę oraz masło rozpuszczamy w kąpieli wodnej, a następnie studzimy. Dodajemy jajka, cukier oraz wymieszaną z proszkiem do pieczenia i solą mąkę. Wszystko miksujemy do połączenia składników i przelewamy na wyłożoną papierem blaszkę.

Masa serowa:
Masło miksujemy z cukrem, a następnie wbijamy po jednym jajku. Do masy dodajemy podwójnie zmielony twaróg, a na końcu mąkę ziemniaczaną. Miksujemy i przekładamy na brownie. Widelcem mieszamy na kształt ósemki i posypujemy malinami, delikatnie je dociskając. Ciasto wstawiamy do nagrzanego do 170⁰C piekarnika na  ok 45 minut. Przestudzone polewamy białą czekoladą.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli zostawisz słowo od siebie, pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z linkami, lądują w spamie ;)

Pamiętaj także, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publikację jego jak i Twojego Nicku na tej stronie.