Nie tylko dla wielbicieli słodyczy, ale dla wszystkich ceniących sobie smaczną i niedrogą kuchnię. Czemu więc "Kuchnia w czekoladzie"?
To właśnie ciemna i biała czekolada są dominującymi kolorami w moim królestwie, do którego Was zapraszam:)

wtorek, 15 maja 2018

Tuńczykowa pasta z awokado i rzodkiewką

Nie robię zbyt wielu past, sama nie wiem dlaczego, bo oboje z M. bardzo je lubimy. Chyba po prostu o nich zapomniałam ;) Aż do tego momentu... bo obawiam się z kolei, że teraz będzie ich prawdziwy wysyp! Jest tyle świeżych warzyw, że na pewno część past będzie właśnie z nimi. 
Początkowy zamysł był taki, że pastę podam w naleśnikach, ale pech chciał, że w domu zabrakło mleka... Nie usmażyłam więc naleśników i zamieniłam je na krakersy oraz chleb. 
Sama pasta ma wyczuwalny smak tuńczyka i chrupiącą rzodkiewkę. Specjalnie nie chciałam miksować pasty zbyt długo, bo wyszłaby jednolita i pewnie jednokolorowa maziuga. 
Przepis bierze udział w konkursie #MasterTuńczyk.




Składniki:
 
1 dojrzałe awokado
5 większych rzodkiewek
1 jajko na twardo
½ pęczka szczypiorku
½ pęczka zielonej pietruszki
2 łyżki musztardy (można dać pół na pół z ostrą)
Sól, pieprz do smaku

Sposób przygotowania:

Tuńczyka odsączamy z zalewy i przekładamy do pojemnika blendera. Dodajemy wydrążone awokado, jajko, umyte rzodkiewki oraz pozostałe składniki. Miksujemy do uzyskania pożądanej konsystencji- u mnie nie była całkiem gładka ;) Doprawiamy solą i pieprzem, podajemy z krakersami, z chlebem, naleśnikiem lub wg własnego gustu i upodobania.


Zachęcam do udziału w konkursie także na stronie www.konkurstunczyk.eu :) 


Wiosna na widelcu z tuńczykiem Princes

1 komentarz:

Będzie mi miło jeśli zostawisz słowo od siebie, pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z linkami, lądują w spamie ;)

Pamiętaj także, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publikację jego jak i Twojego Nicku na tej stronie.