Nie tylko dla wielbicieli słodyczy, ale dla wszystkich ceniących sobie smaczną i niedrogą kuchnię. Czemu więc "Kuchnia w czekoladzie"?
To właśnie ciemna i biała czekolada są dominującymi kolorami w moim królestwie, do którego Was zapraszam:)

czwartek, 30 października 2014

Kieszonki drobiowe

Zwykłego fileta z kurczaka postanowiłam urozmaicić nadziewając go smakołykami i piekąc w papirusowych osłonkach.



Składniki na 3 porcje:

3 filety drobiowe
3 plasterki sera żółtego
9 pasków papryki czerwonej (ja kroiłam na ok 0,5 cm)
3 duże pieczarki pokrojone w talarki i uduszone na masełku
3 sztuki papirusu- ja miałam Winiary, w ziołach prowansalskich


Sposób przygotowania:

Filety obieramy z tłuszczy, płuczemy i osuszamy ręcznikiem papierowym. Nacinamy filety poziomo robiąc kieszonkę, do której dajemy plasterek sera, duszone pieczarki i 3 paski papryki. Zawijamy w papirusy i zamiast na patelni, pieczemy na brytfannie w piekarniku ok 7 minut z każdej strony w temp. ok 180 st. (Każdy piekarnik piecze inaczej, więc warto sprawdzić po 5 minutach czy zioła za bardzo się nie przypalają)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli zostawisz słowo od siebie, pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z linkami, lądują w spamie ;)

Pamiętaj także, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publikację jego jak i Twojego Nicku na tej stronie.