Nie tylko dla wielbicieli słodyczy, ale dla wszystkich ceniących sobie smaczną i niedrogą kuchnię. Czemu więc "Kuchnia w czekoladzie"?
To właśnie ciemna i biała czekolada są dominującymi kolorami w moim królestwie, do którego Was zapraszam:)

czwartek, 30 października 2014

Wiosenna pasta do kanapek

Nie mając pomysłu na brokuła, a wiedząc, że mam go w lodówce i muszę natychmiast użyć- wymyśliłam śniadanie: pastę brokułowo- jajeczną z dodatkiem rzodkiewki. I chyba przekonałam się do brokuła, z którym nigdy w zgodzie nie żyłam...


Składniki:

1 brokuł
2 jajka
4 duże rzodkiewki
1 łyżka śmietany 18%
sól, pieprz

Sposób przygotowania:

1. Jajka gotujemy na twardo. Różyczki brokuła wrzucamy do lekko osolonej gotującej się wody. Gotujemy ok 9 minut- do miękkości. Studzimy.

2. Jajka kroimy w kosteczkę, rzodkiewkę siekamy. Ostudzonego brokuła blendujemy. Dodajemy jajka, rzodkiewkę i śmietanę. Mieszamy i doprawiamy do smaku. Z dodatkiem pomidora smakuje rewelacyjnie, ale i sama na chlebku jest bardzo dobra w smaku. 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli zostawisz słowo od siebie, pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z linkami, lądują w spamie ;)

Pamiętaj także, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publikację jego jak i Twojego Nicku na tej stronie.