Nie tylko dla wielbicieli słodyczy, ale dla wszystkich ceniących sobie smaczną i niedrogą kuchnię. Czemu więc "Kuchnia w czekoladzie"?
To właśnie ciemna i biała czekolada są dominującymi kolorami w moim królestwie, do którego Was zapraszam:)

piątek, 25 listopada 2016

Mleko owsiane domowej roboty

Nie jestem weganką. Nie dałabym rady, po prostu :) Ale kiedyś czytałam artykuł o produkcji domowego mleka roślinnego i tak mi się spodobał, że stwierdziłam: Czemu nie?
Było kokosowe, ale tak dobre, że mogłam zapomnieć o zdjęciu, a teraz jest owsiane. Robione już dwukrotnie, bo z tej ilości wychodzą dwie buteleczki i tak naprawdę znikają przeważnie do owsianki na śniadanie :)
Teraźniejsze zrobiłam na potrzeby konkursu Inki, tam tez w tle mogliście zobaczyć je po raz pierwszy ;)



Składniki:

100g płatków owsianych
750ml zagotowanej, ale nie wrzącej wody


Sposób przygotowania:

Odmierzoną ilość płatków zmielić w rozdrabniaczy na pył. Zalać wodą i odstawić pod przykryciem na ok 40 minut. Po upływie tego czasu mieszamy i przelewamy przez gęste sito, dobrze odciskamy. Papkę wywalamy, a mleko przelewamy do buteleczek i chowamy do lodówki, gdzie możemy przechowywać ok dwóch dni.




2 komentarze:

  1. Swietny blog,przepis do ulubionych,podobnie jak na zakwas do barszczyku bez razowca.Dzis jestem u Ciebie pierwszy raz i jeszcze nie raz tu wpadne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć! Wpadaj częściej, testuj, dziel się opiniami i zdjęciami :) Pozdrawiam nocną porą :)

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz słowo od siebie, pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z linkami, lądują w spamie ;)

Pamiętaj także, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publikację jego jak i Twojego Nicku na tej stronie.