Nie tylko dla wielbicieli słodyczy, ale dla wszystkich ceniących sobie smaczną i niedrogą kuchnię. Czemu więc "Kuchnia w czekoladzie"?
To właśnie ciemna i biała czekolada są dominującymi kolorami w moim królestwie, do którego Was zapraszam:)

piątek, 18 listopada 2016

Zupka z natką pietruszki- dla niemowląt

Dziś kolejna propozycja dla Mam, które chcą rozszerzać dietę swoich Maluszków, a kompletnie nie mają pomysłu od czego zacząć. 
Co prawda ja rozszerzać zaczęłam dopiero po 5 miesiącu i wiele jeszcze przed nami, ale tym co smakowało Adasiowi (mi też :P) z przyjemnością się z Wami dzielę. 
Pamiętajcie tylko, by obserwować Dzieciątko, bo choć składniki raczej "proste", to jednak nie każdy może je tolerować... :)



Składniki:

1 marchewka
1 plaster korzenia selera
1 mały ziemniak
2 łyżki natki pietruszki
2 miarki kleiku ryżowego
½ łyżeczki oliwy z oliwek
1 szklanka wody


Sposób przygotowania:

Warzywa myjemy, obieramy i kroimy w małą kostkę. Zalewamy wodą i gotujemy do miękkości. Do przygotowanej zupki dodajemy natkę pietruszki, oliwę z oliwek oraz odmierzoną ilość kleiku ryżowego. Gotujemy jeszcze chwilkę i miksujemy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli zostawisz słowo od siebie, pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z linkami, lądują w spamie ;)

Pamiętaj także, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publikację jego jak i Twojego Nicku na tej stronie.