Nie tylko dla wielbicieli słodyczy, ale dla wszystkich ceniących sobie smaczną i niedrogą kuchnię. Czemu więc "Kuchnia w czekoladzie"?
To właśnie ciemna i biała czekolada są dominującymi kolorami w moim królestwie, do którego Was zapraszam:)

poniedziałek, 26 czerwca 2017

Szarpańce makaronowo- drobiowe

Pamiętacie jak kilka tygodni temu pokazywałam Wam pizzę serowo- makaronową? Wspominałam wtedy, że do głowy wpadł mi jeszcze inny pomysł, na kotleciki szarpane. Chodziło mi głównie o to, by kawałek mięsa przemycić moim dzieciom.I najważniejsze, że się udało, bo Adaś to normalne, że je co popadnie, ale Oluś z jedzeniem w ręce to naprawdę rzadki okaz :D
By było zdrowiej, przygotowałam je w piekarniku, a sam przepis zgłaszam do kolejnego konkursu #lubelloveinspiracje organizowanego przez #Lubella z wykorzystaniem nowego makaronu #lubellamini.




Składniki na ok 9-10 sztuk:
 
150g makaronu mini rurki #Lubella
1 duży filet z kurczaka
1 marchewka
1 mały pęczek pietruszki
150g sera żółtego
2 jajka
1 łyżka mąki
Opcjonalnie sól i pieprz
1 łyżka oleju

Sposób przygotowania:
Makaron ugotować w osolonej wodzie z dodatkiem oleju. Kurczaka myjemy i kroimy w drobną kostkę. Ser oraz marchewkę ścieramy na tarce lub również kroimy. Wszystkie składniki łączymy ze sobą, doprawiamy do smaku i przekładamy na dużą blaszkę z piekarnika wyłożoną papierem do pieczenia tworząc ładne kotleciki. Wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 170⁰C na ok 30 minut.



2 komentarze:

Będzie mi miło jeśli zostawisz słowo od siebie, pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z linkami, lądują w spamie ;)

Pamiętaj także, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publikację jego jak i Twojego Nicku na tej stronie.